Алгоритм роботи

Організація роботи у веб-квесті. Створення міні-груп. Розподіл ролей.
Для проходження веб-квесту клас необхідно розбити на  команди, вибрати для кожної команди відповідну роль. Всі члени команди повинні допомагати один одному. У кожній ролі є свої завдання, які буде необхідно виконати і підготувати звіт про виконану роботу у вказаному в завданнях вигляді. Завдання веб-квесту є окремими блоками питань, в яких є перелічені інтернет-ресурси, де можна отримати необхідну інформацію. Питання сформульовані так, що при перегляді сайту учень був вимушений робити підбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку він знаходить. Після завершення роботи над квестом проводиться захист робіт (звіт) у вигляді поданому до кожної ролі. З кожної команди виступатимуть по одному учасникові. Основні критерії звіту: розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, творчий підхід.
(Кожен учасник веб-квесту повинен ознайомитися з  пам’яткою, яка  є алгоритмом  роботи у веб-квесті   і  допоможе йому організувати свою роботу)

Пам’ятка для учасників веб-квесту

1.     Познайомтеся з темою і проблемою квесту.
2.     Виберіть одну із запропонованих ролей.
3.     Познайомтеся із завданнями своєї ролі.
4.     Вивчіть список ресурсів.
5.     Складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі.
6.     Досліджуйте інформаційні ресурси згідно своєї ролі.
7.   Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації.
8.     Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту.
9.     Обговоріть результати роботи в мікрогрупі.
10.  Підготуйтеся до захисту веб-квесту.

Етапи проведення веб-квесту:

 І етап:   - ознайомлення  із завданнями.

ІІ етап:  - робота з Інтернет-джерелами
  та розширення сфери творчої діяльності учнів

ІІІ етап: 

Розподіл учасників на групи


Історики  (заповнення сторінок на віртуальній дошці Padlet)
Соціологи  (заповнити спільну презентацію)
Фізіологи  (створення  спільного буклету)



IV етап

Підсумки роботи веб-квесту: 


Немає коментарів:

Дописати коментар