Ви вирішили виступити в ролі соціологів.
Завдання соціологам
Проведіть опитування, анкетування учнів школи, де дізнайтесь, наявність мобільних телефонів, час використаний на розмови, час використаний на ігри, використання інтернет -ресурів. Хід роботи, аналіз отриманої інформації та висновки розмістіть на спільній презентації
Вам необхідно:
- Опрацювати список ресурсів, які запропоновані вам в рамках тематики групи.
- Виконати інтерактивні завдання.
- Обговорити з членами групи практичні завдання групи. Скласти план пошуку інформації.
- Дослідити інформаційні ресурси для своєї групи.
- Обговорити результати роботи в групі (заповнити таблицю Критерії самооцінювання роботи груп).
- Ознайомитися з критеріями оцінювання вашого звіту, в залежності від обраної форми представлення.
- Підготуватись до захисту.
Форма оцінювання мультимедійної презентації (для проекту)
Критерії
|
Достатній рівень
|
Середній рівень
|
Високий рівень
|
Зміст
|
Є помилки в використанні термінології, або немає слів з нової теми
|
В висновках вірно і доречно використані принаймні 2 нових терміни з теми
|
Всі теоретичні положення чітко відображені в висновках, термінологія використовується доречно, не менше нових 4 термінів з теми
|
Немає мети або мета написана не для дослідження.
|
Наявна мета дослідження з проблемним питанням
|
Чітко і конкретно сформульована мета дослідження, що містить проблемне питання
| |
Наведено тільки 1 Інтернет та 1 літературне джерело з теми дослідження у списку використаних джерл
|
Підібрано і наведені у Списку на останньому слайді принаймні 3 Інтернет та 2 друкованих джерела з теми дослідження
|
Підібрано і представлено на останньому слайді не менше 5 Інтернет та 3 друкованих джерел з теми дослідження
| |
Представлено, як робили дослідження
|
Структуровано представлений хід проведення дослідження
|
Хід проведення дослідження представлений основними етапами, структуровано.
| |
Представлений результат дослідження
|
Результат дослідження представлений у вигляді діаграми.
|
Результати дослідження, представлені діаграмою відповідного типу.
| |
Наявний висновок, який не випливає з проведеного дослідження або такого висновку немає
|
Висновок, що випливає з даного дослідження, точно і чітко написаний.
|
Наявний висновок, що випливає з результатів дослідження і спирається на гіпотезу та теоретичні положення та використані джерела.
| |
Організація презентації та елементи дизайну
|
На слайдах є вступні відомості про автора, опис ходу дослідження, результати дослідження, висновки, використані джерела
Не менше 2 зображень з теми проекту
|
Презентація має певну структуру
Не менше 3 малюнків та інших засобів мультимедіа, що сприяють змісту, а не відволікають від нього
Використані не повні речення, а тези та опорні (ключові) слова
|
Чітка і логічна структура презентації:
Не менше 5 підібраних зображень, відеороликів, які яскраво ілюструють та підтримують зміст, сприяють його розумінню.
Більшість тексту – в вигляді не речень, а в вигляді тез та опорних (ключових) слів
|
Підібраний фон слайдів, шрифт можна легко читати (не менше 20)
Наявні не більше 4 анімаційних ефектів які або відволікають від змісту, або роблять акценти не на головному.
|
Легко читати і розуміти текст (колір фону і шрифту відповідають одне одному, розмір шрифту не менше 20)
Не більше 4 анімаційних ефектів підкреслюють зміст
|
Підібраний фон відповідає змісту, шрифт легко читається. Шрифтом виділені основні моменти (ключові слова)
Наявні не більше 4 анімаційних ефектів - сприяють кращому розумінню тесту, роблять відповідні акценти.
| |
Презентуваня, доповідь з використанням презентації
|
|
Слабий, епізодичний «контакт очей» з аудиторією
Під час презентування доповідач стоїть рівно, напівобертом до екрану, не схрещує руки і ноги. Міміка та інтонація голосу відповідає тексту.
Підготовлена подача матеріалу, але змінюється в ході презентації. В основному, розповідь відповідає слайдам.
Важко слухати і слідкувати за слайдами
Голос відповідає розмірам аудиторії
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар