Завдання

Інтернет — дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку кожного, спілкування, навчання, дозвілля. Сьогодні ми  пропонуємо подорожуючи  віртуальним простором  з іншого боку подивитись на  мобільні телефони, які є невідємною частиною нашого  життя.

Вам необхідно виступити в одній із ролей:
Роль 1. Істориком
Роль 2. Соціологом.
Роль 3. Фізіологом.
Правила роботи у веб-квесті
  1. Ознайомитись з темою і проблемою веб-квесту.
  2. Визначитись, в якій групі ви працюєте.
  3. Ознайомитись із завданнями вашої групи.
  4. Опрацювати список ресурсів, які запропоновані вам в рамках тематики групи.
  5. Виконати інтерактивні завдання.
  6. Обговорити з членами групи практичні завдання групи. Скласти план пошуку інформації.
  7. Дослідити інформаційні ресурси для своєї групи.
  8. Обговорити результати роботи в групі (заповнити таблицю Критерії самооцінювання роботи груп).
  9. Ознайомитися з критеріями оцінювання вашого звіту, в залежності від обраної форми представлення.
  10. Підготуватись до захисту.



Завдання історикам
Спробуйте зібрати матеріал про історію виникнення мобільних телефонів. Вашу роботу висвітліть на сторінках padlet, яку згодом розмістимо на сторінці підсумки  роботи 

Завдання соціологам
Проведіть опитування, анкетування учнів школи, де дізнайтесь, наявність мобільних телефонів, час використаний на розмови, час використаний на ігри, використання інтернет -ресурів. Хід роботи, аналіз  отриманої інформації та  висновки розмістіть на спільній презентації 


Завдання дослідникам
Використовуючи результати   соціологів та власні дослідження з інтернет-джерел створіть буклет, який в стислій формі розповість про ваші дослідження і правила користування мобільними телефонами.   Ваші відповіді упорядкуйте  створіть буклет, який розмістимо на сторінці підсумки  роботи


Немає коментарів:

Дописати коментар